mijn fout of haar fout?

ik zit op volleybal en we hadden vorige week een wedstrijd maar een meisje had 1 set gespeeld en ging de andere 3 op de bank zitten met de blackberry en wij zeggen dat ze die weg moet doen omdat je anders niet met de wedstrijd bezig bent maar dinsdag hadden wij dus training en zei was er niet maar ik heb tegen een paar mensen gezegt dat ik er over wil praten want het klopt niet dat ze de heletijd met de blackberry zit maar dat doet ze ook met de training maar nu zegt ze dat IK een probleem maak wat zij maar 1 keer heeft gedaan en dat ze vind dat het wel mag omdat ze anders niks te doen heeft en ze zegt ook dat een ander meisje heeft gezegt op de training van "ja, wat moet je anders doen op de bank" maar sommige mensen hebben ook al gezegt van doe dat ding weg volgens mij maar nou is ze pissig maar ik weet niet of het nou mijn fout is of die van haar,, hopelijk kunnne jullie me helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (7)

haar fout je komt toch voor je sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt gelijk! Het is de bedoeling dat je tijdens een training en een wedstrijd wat leert. Op die momenten zijn blackberry's etc. even niet belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja wie zn fout het nou is is niet duidelijk. Maar zeker is dqt ze die BB weg moet doen tijdens de wedstrijd of training want je zit toch niet voor niks daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jullie als team daarover afspraken hebben gemaakt is het toch duidelijk. Maar er zijn kennelijk meerdere meisjes die zich afvragen waarom het niet kan. Het team ligt in elk geval niet duidelijk op een lijn. De trainer/coach heeft een uitdaging! Eveneens is het de trainer/coach kennelijk nog niet gelukt om de meisjes op de bank te motiveren, zich met de wedstrijd bezig te houden. Ze zien er geen meerwaarde van in om naar de wedstrijd te kijken. Nog een uitdaging voor de trainer/coach.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een langzame "typer", want dit antwoord had ik nog niet gelezen, maar met dit antwood, ben ik het absoluut eens.
Ik weet niet of je hier veel nuttige antwoorden gaat krijgen, maar ik vind dat je gelijk hebt dat dat niet hoort.
Het lijkt mij dat de vereniging hier een regel voor moet opstellen, want volleybal is een teamsport, dus ook de mensen op de bank horen bij het team.
Als je dan met je Blackberry gaat spelen, ben je niet betrokken bij de wedstrijd.
Dus het gaat denk ik niet echt om wie er fout is, maar degenen die actie moeten ondernemen zijn o.a. de trainers en jij hebt in mijn ogen zeker niets fout gedaan door het te bespreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat meisje met de bb is dom,
want als ze die bb niet had,
was ze heus wel met andere dingen bezig.
zeg dit tegen je coach en laat dit je niet pikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker haar fout, ten eerste moet je je teamgenoten steunen, toejuichen als je op de bank zit en ten tweede, zoals anderen het ook zeggen; wat moet je met je Blackberry als je aan het sporten bent, vooral teamsporten zoals bij jou.