Een goede fitness/oefeningen routine voor thuis?

Vooraf: Door gebrek van tijd en geld kan ik niet naar de sportschool.

Daarom vraag ik me af wat voor oefeningen ik thuis kan doen? Ik wil graag thuis een uurtje trainen of 1 1/2. Ik vroeg me daarom af welke oefeningen ik thuis zou kunnen doen. Weet iemand een goede routine?

Gewoon om mijn vetverbranding nog wat extra te stimuleren, en in shape te komen.. Af en toe joggen kan er ook nog wel bij, of fietsen, whatever!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Buikspieroefeningen, opdrukken, touwtjespringen, trap op en af lopen.

Of 10x linkerbeen van rechts naar links over stoel zwaaien. Dan 10 rechterbeen van links naar rechts.

Koop een fitnesselastiek en ook daarmee kun je tientallen oefeningen doen. Of voor 6,99 een fitnessbal bij de Aldi, ga erop zitten en probeer dan zonder voeten op de vloer te blijven zitten. DIt is heel goed voor je balans en buikspieren.
paulus811
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Niet met openbaar vervoer of auto gaan.
Ga met fiets naar school e.d
Thuis kan je. Gewoon situps doen en of bewegingen wat aangegeven is op Google ofso
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een step plus gewichten. Leuke dance muziek en gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop een setje dumbbels voor 15 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat iedereen zegt hier is waar. Kijk anders ook ff op YouTube. Daar hebben ze mega veel workouts voor thuis op staan