Hoe spel je patience met twee personen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
54.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn verschillende patience-spellen die je met tweeën kunt spelen. Welke bedoel je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat spel je alsvolgt 'p a t i e n c e' :-)

Antwoorden (4)

Met twee kaartspelen. Patience is voor één persoon gemaakt. Het wordt daarom ook wel solitaire genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Patience moet je toch altijd met 2 kaartspellen spelen, ook als je alleen speelt?
P-a-t-i-e-n-c-e, en dan omstebeurt een letter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, vatte hem pas toen ik naar titel keek ;o)
Twee kaartspelen. Leg je twee reeksen neer. De een is van speler 1 en de ander van speler 2. En dat speel je patience alleen ipv 4 stapels heb je er 8. Twee van elke soort.
Beide spelers mogen op alle acht stapels hun kaarten kwijt, snelheid is dus ook een factor.
De gene die al zijn kaarten als eerst op heeft, heeft gewonnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen Windows heb je ook patience.
(scheelt heel veel kaarten schudden)

Sluit 2 usb muizen aan op 1 pc.

start patience op en werk omstebeurt met beide 1 muis in de hand.