Soundcloud. Alleen heb je daarvoor wel een internet verbinding nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via ftd kan je het downloaden, dan converteren, je ipod op itunes aansluiten en erop zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met 4shared / 4music
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is illegaal maar toch, kijk op thepiratebay.org en zoek limewire pirate edition, ff installeren en downloaden maar. Ook worden je gedownloade liedjes automatisch aan iTunes toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet de downloads app op je iPhone en dan Dilandau als bookmark toevoegen! Nu kun je rechtstreeks downloaden op je iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via je eigen computer en itunes
of een synchronisatie progje

Frank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet via Free studio to mp3 downloaden daar doe ik zelf ook mee