Wat is het beste materiaal voor een tafeltennisbat?

Sommige zijn gemaakt van hout, anderen rubber etc. Wat zijn de voor en nadelen van de verschillende materialen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Antwoorden (3)

het beste materiaal is nog altijd hout de bal veert dan lekker terug en je kan dan ook goed lekker mee smashen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet kijken naar het gedeelte wat je in de hand houdt en het slaggedeelte. Voor het handgedeelte lijkt me een ademend materiaal het beste. Hout dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben tegenwoordig ook batjes van koolstofvibers, super licht en snel. Net zoals in tennisrackets.