mag je zoveel in één keer opslaan?

De campingeigenaar slaat de huurprijs van ons perceel zomaar ineens op met 140 euro.In ons contract staat nogthans vermeld dat de huurprijs afhankelijk is van de gezondheidsindex. Mijn insziens mag de eigenaar toch niet ineens zoveel omhoog gaan?

Toegevoegd na 1 minuut:
het gaat om een camping gelegen in belgie weet niet of dit belangrijk is om melden

Toegevoegd na 1 uur:
ik betaal enkel (voor de huur) 960 euro.Vooraleer ik de eigenaar aanspreek wou ik graag eerst de mening van anderen over dit een 7jaar geleden hebben ze trouwens ook eens een verhoging van 175 euro doorgevoerd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

amaai... het gaat om belgië, daar zijn de regels wat flexibeler dan in nederland.

Ik weet niet hoeveel procent de verhoging inhoudt, maar 140 euro moet je zien tenopzichte van het totaal. Een procent of 2,5 tot 5 lijkt me niet onreeel, maar ik als je er vragen over hebt kan je de eigenaar van het perceel vragen om een bereking van de 140 euro.