Wat is een topgebruiker?

In de lijst gaat het om kwantiteit, niet om de kwaliteit.
Je kunt bijvoorbeeld niet zien;
- wie procentueel gezien het hoogste scoort met "beste antwoord".
- wie de meeste +1 krijgt voor "goeievraag!".
Dit lijkt me interessante informatie, vinden jullie ook niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en ik vind het ook gek dat je voor een - duimpje geen punt aftrek krijgt. Dan had Xinix bv helemaal geen punten meer over.

Het beste antwoord

Ja, inderdaad. Ik heb dat ook al eens aangegeven. Een lijstje met meeste +1 of 'beste antwoord'lijkt me een stuk interessanter. Ik ben benieuwd waarom dat niet wordt ingevoerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De lijst wordt opgebouwd uit behaalde scores, de scores worden bepaald op kwaliteiten. Percentages beste antwoorden lijken me ook handig, maar die krijgen tenslotte ook weer 10 punten toegedeeld per beste antwoord. Het is de vraag of 10 onzinnige antwoorden vergelijkbaar is met één keer het beste...maar goed; geenenkel systeem is perfect, je moet roeien met de riemen die je hebt. En het zijn maar punten...je kan er verder niets mee...

Toegevoegd op 28-05-2009 10:19:01
je kan wel bij de personen op hun profiel kijken, daar zie je alle relevante informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mezelf vind ik dit niet echt boeiend om nog meer informatie te vinden van anderen...

Wanneer je op iemands profiel klikt kun je direct zien hoeveel "Beste antwoorden" de persoon heeft gegeven. Ook kun je direct zien hoeveel antwoorden die persoon heeft gegeven. Volgens mij kun je met die 2 gegevens gemakkelijk uitrekenen hoe veel '+1' punten die persoon dan heeft...

Om daar dan ook nog een top 10 van te zien lijkt me niet echt nuttig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt niet altijd... kijk maar eens hier... http://www.goeievraag.nl/profiel/goeievraag
Volkomen gelijk en zo wordt het snel en veel beantwoorden hoger ingeschat dan weinig antwoorden maar onderbouwd, origineel en met humor. Och, allemaal niet zwaar aan tillen.Is het geen bezigheidsterapie voor regenachtige dagen? De fiets op en dag gv.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zit wat in inderdaad. Je kan ook zelf nakijken hoe goed iemand een gebruiker is. Je kan dit bijvoorbeeld zien aan het percentage de beste antwoorden. Of ook een favoriete truck is kijken hoeveel punten iemand per vraag heeft (globaal uitrekenen). onder de 3 niet goed 3-5 gemiddeld boven de 5 geven goede antwoorden. Het houd geen rekening met punten gegeven door vragensteller (of afgetrokken) maar geeft redelijk accuraat beeld.

Toegevoegd op 28-05-2009 18:17:09
PS voor de geïnteresseerde gebruiker er staan nieuwe statistieken online. Waarbij je kan zien hoe goed antwoorden en vragen worden beoordeeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6 lijntjes of meer per dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor originaliteit :-)