Wat voor spelletjes zijn er op internet te vinden om je hersens te trainen?

Gewoon leuke spelletjes voor tussendoor, die naast dat ze leuk zijn ook nog eens goed zijn voor het trainen/scherp houden van je hersens.

een soort fitness voor hersens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (6)

Elke dag een uurtje sudoku (het is er op diverse niveaus) is een uitstekende training voor het brein.
Maar af en toe een spelletje klaverjassen of het Japanse (?) spel Ishido is ook prima en zelfs enigszins verslavend..
Als je van woordspelletjes houdt is Lingo ook best leuk en je kunt het meteen dagelijks via TV actief bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
brainfitness van de Libelle,je kunt er ook nog leuke prijzen mee winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er een paar gevonden, op onderstaande site.
Misschien is het iets voor jou.
jc54
13 jaar geleden
je kunt je aanmelden op Neurocampus, is erg leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Armadillo Run is erg leuk, maar kan niet online, hij is wel gratis te downloaden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op Zylom.nl vind je ook veel spelletjes die je hersenen trainen, o.a. mah jong (snelheid, inzicht)