leuke tips voor York?

Wij gaan met ons personeel (ongeveer 40 man) een weekend naar York, Engeland. Heeft er iemand leuke tips die wij zouden kunnen ondernemen met deze groep?
Niet al te duur, het liefst gratis, en uiteraard met wat vermaak.
Dankjewel alvast voor de moeite.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

York is een geweldig mooie stad. Ik zou vooraf eens de VVV site van York bezoeken of er iets leuks bij zit. Omdat je met zo'n grote groep gaat is het misschien leuk om wat gezamelijk te doen en elkaar ook vrij te laten in wat je wilt doen.

Op bijgaande site staan bijvoorbeeld tours zoals de Gohst Creepers tour (zoiets lijkt me geschikt). Meer rondleidingen als je op de homepage klikt op See en Do. Daar staan veel tips op.

Verder is het erg leuk om in Engeland een theatervoorstelling te bezoeken. Duur, maar een leuke avond uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
In de link groupvisityork staan ook nog specifieke aanbiedingen voor groepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het spoorwegmuseum (voor de mannen), het shoppen in het oude centrum (voor vrouwen), voor allen de kathedraal (Minster)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In York is altijd wat te doen ;o) Mooie stad hoor!
Iets buiten York is er Castle Howard, heel mooi en indrukwekkend om te zien. Verder heb je de Dungeons. Dat is erg leuk om te doen met een groep. Kijk op internet (even googlen) Tot slot voor 's avonds: er is naast de bioscoop een cafe/restaurant die een complete menukaart hebben met alleen maar wodka drankjes. Natuurlijk kun je er ook eten, maar daar is een andere kaart voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
York is echt heel leuk, we zijn er een paar jaar geleden geweest.:

* York castle museum
http://www.yorkcastlemuseum.org.uk/Page/Index.aspx
* Yorvik viking centre
http://www.jorvik-viking-centre.co.uk/
* York dungeon;
http://www.the-dungeons.co.uk/york/en/index.htm

En zoals al eerder genoemd
* Een ghostwalk is inderdaad heel leuk, en moet je zeker doen,vooral met een groep