Als ik via www.feyenoord-shop.nl artikelen koop, steun ik de club dan (financieel)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

ja hoor, dat is indirecte sponsoring
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle eurootjes helpen, zullen we maar denken. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo ist maar net :-)

Andere antwoorden (6)

Ja, een deel van de opbrengst zal dan zeker bij de club terecht komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed, dat zal ik kan maar doen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Feyenoord wc papier zou ik nog wel kopen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die heb ik dan liever van Ajax
De inkoop van de artikelen die ze verkopen gebeurt bij Feyenooit.
Dus ja je steunt de club.

*Ik zou maar veel kopen dan als je ze wilt steunen. haha

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik zie onderaan iemand zeggen een klein deel van het aflossen van de schuld kan van de supporter komen.
Daar ben ik het totaal niet mee eens.
Een klein deel via de supporters ? Als je ziet wat er allemaal te koop is ! Een groot deel komt van de supporters !

Als ik het vergelijk met ajax. Ik ben zelf ajax seizoenskaarthouder, dus daar weet ik iets meer van.
Een seizoenskaart op vak 410 (harde kern) kost 271. de duurste seizoenskaart is een plek voor 7 jaar van €14.000.
Naja als we die plekken buiten beschouwing laten.
En rekenen dat een seizoenskaart gemiddeld 200 euro kost (het is meer) Ajax verkoopt ongeveer 40.000 seizoenskaarten per jaar. Is een kleine €8.000.000.

Een ajax shirt kost een klein 60 euro (zonder bedrukking)
Hoeveel shirt zou ajax verkopen ? per seizoen. (geen idee eigenlijk. dat is een leuke goeie vraag.nl)
weer een paar miljoenen erbij, al die dekbedovertrekken knuffels vlaggen sjaaltjes etc.

De supporter doet vreselijk veel voor zijn club ! Als iedere feyenoord supporter nou eens even een extra shirtje bestelt en een leuke vlag erbij koopt dan is de schuld alweer gehalveerd. Dat garandeer ik op een blaadje.

Ik weet van ajax dat ajax de grootste achterban van nederland heeft en wordt geschat op 3.7 miljoen supporters. Ik neem toch aan dat feyenoord dan ook rond de 1 miljoen zit. Iedereen 1 extra shirtje van 60 euro kopen en klaar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe mijn best! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie woordspeling Feyenooit! Feye-nooit-kampioen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb wel met ze te doen.....
...
..
.
ownee, toch niet..
Dat heeft geen enkele zin om Feyenoord te steunen whatsoever. Het is nog minder dan een druppel op de gloeiende plaat. Je hebt 't over misschien 100 miljoen die ze nodig hebben om te overleven. Al koop je 10.000 sjaaltjes, Feyenoord zal er niks van merken. Simpelwel omdat ze 't geld toch over de balk smijten.

Hoe kom je anders zo ver in de min? Denk eens na! Wanbeleid. Het is als water naar de zee dragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee je steunt dan niet DE club....maar wel voetbalclub Feyenoord.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja , je moet zien dat feyenoord een winkel heeft,
hun hebben dingen ingekocht en nu willen ze het verkopen voor winst, als je iets koopt dan steun je de club, maar om in je eentje die 40 miljoen schuld kan oplossen, dat weet ik niet maar een klein deel kan wel via de supporters komen , ook kan je feyenoord steunen door een seizoenskaart te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mario been zou dat wel fijn vinden, heeft hij ook eens een bonus.