hoeveel vertraging bij bij live voetbal op tv radio en internet?

radio 1 (internet) heeft een vertraging van 35 sec op de tv uitzending.

hoeveel vetraging heeft tv op het stadion?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
5.1K

Het beste antwoord

Dat verschilt per wedstrijd. Ik volg alle wedstrijden van Glasgow Rangers op internet, samen met een vriend in Schotland. Hij heeft dan ook altijd de radio aan staan, voor als de stream bv wegvalt. De ene wedstrijd loopt bijna gelijk met de radio, terwijl een andere keer er wel een minuut vertraging kan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij TV is de vertraging afhankelijk van je kijkwijze. Allereerst heb je vertraging van de satelliet die de uitzendtechniek gebruikt, 1500 tot 3000 ms.
Als je digitaal TV kijkt kun je daar nog eens hetzelfde bij optellen.
Alle uitzendingen via het internet (radio en TV) hebben 20 tot 40 seconden vertraging. Dat wordt veroorzaakt door de bufferingstechnieken die nodig zijn voor een ongestoord, ononderbroken signaal.