Wat is de toekomst van het voetbalelftal vd Nederlandse Antillen

Nu de Antillen opgeheven worden, wordt dan ook het bij de FIFA aangesloten voetbalteam opgeheven? Zoja, krijgen de onafhankelijk geworden delen (dus niet die speciale gemeenten) een eigen FIFA team?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Ja, Curacao en St Maarten krijgen een eigen nationaal voetbalteam. In Europa is dat bij de opsplitsing van diverse landen ook zo gegaan. Misscien later ook bij Vlaanderen en Wallonië.