Welke clubs willen niet promoveren naar het betaalde voetbal?

Vanuit de topklasse

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Daar is officieel nog niets over te zeggen.

Afgelopen week maakte de KNVB bekend dat clubs uit de Topklasse zich tot 1 februari kunnen aanmelden voor promotie.

"Uit de nieuwe semi-professionele voetbalcompetitie is het niet verplicht om te promoveren. Aan het einde van het seizoen spelen de winnaar van de Topklasse op zaterdag en zondag tegen elkaar. De winnaar van deze tweestrijd heeft het recht om naar het betaald voetbal door te stromen. Als die club echter niet wil, mag de verliezer van de eindstrijd een stap omhoog zetten. Als beide clubs geen belangstelling hebben, blijft de nummer achttien uit de Jupiler League behouden voor het betaald voetbal. Met de deadline van 1 februari wil de voetbalbond tijdig inzichtelijk hebben of er belangstelling is om te promoveren."

http://www.d-tv.nl/index.php/opinie-top/promotie-uit-topklasse.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Alleen FC Oss wil promoveren.