Voetbal: Hoe maakt de computer zelf zijn eigen uitslagen?

Nou ik maak voetbalshema,s en om eerlijk te zijn met voetbal wil ik kraag dat de computer de uitslagen voorspelt/doet.
BijV: Nederland - Rusland 2-1
Dat de computer zelf het uitslag maakt.
Kent iemand zown site?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oude vraag, nieuwe account?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar gewoon, weet jij er iets op?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je toen geen goede antwoorden hebt gekregen betekent het waarschijnlijk dat het niet mogelijk is.

Antwoorden (2)

Nee, zo'n site ken ik niet.
Maar als je zo graag ad random uitslagen wilt genereren dan raad ik je gewoon aan 2 dobbelstenen te nemen. Zie een 6 aan voor een 0, omdat een 0 nu eenmaal vaker in een uitslag voorkomt dan een 6.
Werp de beide dobbelstenen. De meest linkse voorspelt de uitslag van het thuisspelende team, de meest rechtse die van het uitspelende team.
(of huur een octopus in).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Binnen Excel kan je de volgende vormule invoeren:
=afronden(aselect();0)*4
Als je op toets F9 drukt verandert het getal.
In cel A1 zet je Nederland
In cel B1 zet je Rusland
In cel C1 zet je =afronden(aselect();0)*4
In cel D1 zet je =afronden(aselect();0)*4
De uitslagen worden maximaal 4.
Ga je ook met handbal aan de gang, kan je van de 4 een 30 maken
Succes

Toegevoegd na 40 seconden:
vormule = formule