Wat kost een club als Vitesse nou?

http://nos.nl/artikel/178718-vitesse-in-handen-georgier-jordania.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K

Het beste antwoord

Gister bij VI vertelde, ik dacht, David de Vries van VI, dat er volgens goed ingelichte bronnen 4 miljoen euro is betaald voor Vitesse. Precies het bedrag wat die gekke Maasbert Schouten ervoor betaald heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk voor een symbolisch bedrag, gezien de hoeveelheid schuld die Vitessen heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*had
Dat is niet bekend gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kost nou natuurlijk heel veel, die man beweert 1,6 miljard te hebben, dus dat ze wel wat kosten nu. Maar je zult bedoelen wat deze meneer betaalt heeft voor de club. Dat zal meer zijn dan de vorige eigenaar voor de club betaalt heeft, hij heeft immers winst gemaakt met zijn aandelen, zo is bekend geworden. Een symbolisch bedrag zal het dus zeker niet zijn. Maar het is afwachten hoe FC Hollywood aan de Rijn er over een paar jaar voorstaat, het is altijd afwachten hoe zo'n deal als deze afloopt voor Vitesse.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Clubs als vitesse kosten alle schulden + alle staf + alle spelers geloof ik