Waarom zie je johan cruijff en of willem van hanegem nooit meer bij voor en nabeschouwingen van de WK?

Ligt dat aan contract of dergelijke.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Hij vind de publieke omroep niks. Lees mijn bron voor meerrr...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Johan Cruijff is door de K.N.V.B uitgenodigd om zondag
bij de finale aanwezig te zijn.
Johan heeft deze uitnodiging aangenomen, en wij zullen
hem zondag waarschijnlijk ook zien.
Ook heeft hij een collum in de telegraaf, waar hij dagelijks
zijn mening weergeeft.
In zijn collum van vandaag stelde hij, dat spanje wereldkampioen wordt, omdat het een beter elftal is.
Maar dat hij hoopt dat het niet uitkomt.
Zo zie je maar weer alles draait om geld, wachten op een
uitnodiging, een dagelijkse collum.
Van Willem van Hanegem weten wij dat hij geen prater
is, Willem houd meer van daden,en vindt al die praatprogramma,s gelul om niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SterreHemel
Waaruit uit mijn antwoord, haal jij dat de telegraaf mijn
geliefde krant is ?
Dat het bericht over de mening van cruijff uit een spaanse
krant komt ( wel gepubliceerd door de telegraaf) is mij
wel duidelijk.
Heb je de nieuwste stunt al gelezen: Voor Johan Cruijff is Spanje de grote favoriet voor het winnen van het WK

Stel hij zou dit echt hebben gezegd, dan wil ik wel geloven dat niemand nog behoefte heeft aan zijn nabeschouwingen. Om welke reden dan ook