Kijk nu (23:00u) naar Sportzomer, dan zie je Ronald. En kijk vervolgens naar fragmenten van de bank. Frank heeft een groter voorhoofd, dat wat meer over z'n ogen hangt. Ik weet niet meer wie, maar ik hoorde ooit een cabaretier zeggen dat Ronald en Frank waarschijnlijk een Siamese tweeling waren bij het voorhoofd, en dat ze bij Frank een stuk hebben laten zitten.

Toegevoegd na 14 uur:
O ja, en als je één van tweeën wel hoort, maar niet ziet, is het Wesley Sneijder (als je die wel ziet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Frank heeft een wat dikker gezicht als zijn broer.
Ronald iets langer gezicht en niet zo dik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frank is 10 minuten ouder als Ronald.
En Frank de Boer heeft een groter voorhoofd
en diepere wenkbrauwen als zijn broer Ronald de Boer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De een verdiend echt veel geld, en de ander een stuk minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze voetballen kan je het verschil zien doordat Frank de Boer linksvoetig is (en rechtshandig), en zijn tweelingbroer Ronald is rechtsvoetig (en linkshandig).
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Het verschil: De ene zit als assistent-bondscoach op de bank van Oranje (Frank).
De andere op de tribune of bij Jack van Gelder in Studio Sportzomer.

Als je er één tegenkomt met veel zand in zijn schoenen (of gewoon in Qatar) dan is dat Ronald. Frank woont weer in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ogen van frank liggen dieper in zijn gezicht . dan bij zijn broer ronald .
Dat kun je goed zien als frank voor een camera verschijnt .