Hoeveel goals zijn er ooit maximaal in de laatste 10 minuten van een wk halve finale gemaakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K

Het beste antwoord

Bedoel je hoeveel doelpunten er in totaal ooit in de laatste 10 minuten gemaakt zijn of wat het maximum in de laatste tien minuten is?

In het laatste geval is het antwoord: vier.
Halve finale WK 1930, Argentinië-Verenigde Staten, uitslag 6-1. Doelpunten o.a. in minuut 80, 85, 87 en 89.

In het eerste geval: Totaal aantal doelpunten in de laatste tien minuten: 22
(1930 4
1934 1
1938 2
1954 2
1958 3
1962 2
1966 2
1970 2
1986 1
1990 1
1994 1
1998 1
)

bron: Engelstalige wiki.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat weet ik niet ,maar wel het is wel zo dat Nederland de halve finale in het WK tegen Italië verloor in 2006 doordat in de allerlaatste minuut speeltijd de Bleeckere floot voor een fout van Van Bronckhorst tegen Totti en een strafschop toekende.Nederland verloor de match.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet welke halve finale in 2006 jij gezien hebt, maar bij mijn weten vloog Nederland er in de 1/8e finale al uit tegen Portugal en de scheidsrechter was niet De Bleeckere, maar Ivanov (ja, die beruchte scheidsrechter met die veeeeeeele kaarten).