Als de scheids de bal raakt, dan niks. De scheidsrechter wordt in het voetballen als een 'dood object' beschouwd, net als een graspolletje of een doelpaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gooooooooolllllll Gooooollll!
capthavoc
13 jaar geleden
wel handig als afzwaaier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk die min.
Dan zegt hij sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan word er gewoon door gespeeld zal b.v.de scheids een bal net voor de doelijn tegen zich aankrijgen is het geen doelpunt als de bal daardoor niet over de doelijn gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De scheidsrechter is een "dood" element en zal dus geen actie ondernemen.
Als iemand het veld inloopt en deze de bal raakt, zal de scheidsrechter een scheidsrechtersbal geven. Als de bal niet wordt aangeraakt kan er ook een scheidsrechtersbal worden gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net 4 dagen geleden beantwoord, met een uitleg en een filmpje.

http://www.goeievraag.nl/vraag/weleens-doelpunt-scheidsrechter.72000