is er weleens een doelpunt gemaakt via/door een scheidsrechter?

dan wel in het prof voetbal of belangrijk toernooi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.6K

Het beste antwoord

http://india.liveoncampus.com/video/891/Referee-scores-a-goal.html

Het doelpunt is geldig, de scheidsrechter wordt in de voetballerij beschouwd als 'dood object' net als de doelpaal of de lat, gaat de bal er via een 'dood object' in , telt het doelpunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die Macaidwin;

Het zal best wel eens gebeurd zijn, maar als het al een keer voor is gekomen moet diezelfde scheidsrechter het doelpunt onmiddellijk afkeuren omdat hij neutraal dient te zijn en dus nooit invloed op bewegingen van de bal mag hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of dit een belangrijke wedstrijd was want daar heb ik geen verstand van maar ik vond wel dit stukje:

Ja! It happened in Brazil on October 9th 1983. Het gebeurde in Brazilië op 09.10.1983. The referee Jose de Assis Aragao "scored" the equalizing goal in the 2:2 draw between Santos FC and SE Palmeiras. De scheidsrechter Jose de Assis Aragao "scoorde" het doel in het gelijk te trekken tussen 02:02 Santos FC en SE Palmeiras.

The goal + interviews (in Portuguese) can be watched here: Het doel + interviews (in het Portugees) kan hier worden bekeken:

http://video.globo.com/Videos/Player/Esportes/0,,GIM892217-7824-EM+SANTOS+SOFRE+GOL+DE+ARBITRO+E+EMPATA+COM+O+PALMEIRAS,00.html http://video.globo.com/Videos/Player/Esportes/0,, GIM892217-7824-EM + + SANTOS SOFRE GOL + + DE + ARBITRO + E + EMPATA + COM + O + Palmeiras, 00.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh oh oh, heb je de link zelf bekeken? want die geeft aan
conteúdo indisponivel ! GRMBL!!