Zijn de voetballers van het Nederlands elftal de 'echte' voetballers op twitter?

Of zijn het gewoon allemaal neppe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Het zijn niet de echte, de echte spelers hebben een twitter verbod gekregen van Bert van marwijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb zo'n idee dat dit niet de echte spelers zijn van het Nederlands Elftal.
Op elke foto van hun op twitter staan de speler in oranje tenue.
Al deze personen volgen allemaal maar 22 mensen en dat zijn alle spelers van het Nederlands elftal.
Ook de twitternamen zijn identiek aan elkaar.
Hun achternaam gevolgd door een laag streepje en 10.
Dit zijn een groep of misschien wel 1 persoon die al deze namen bij houd op twitter en zo doet alsof het de spelers zelf zijn.
Maar daar geloof ik niets van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer het geen verified account betreft, kun je er beter rekening mee houden dat het de neppe voetballers zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal nep