gooien de braziliers echt hun tv naar buiten?

ze liggen er uit!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yeah!!!!!!!!!!!!!!! feessie vanavond!!!!!!!! stomme brazilianen Liggen er lekker uit laat ze maar met alles gooien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je stom zijn,alsje verliest?

Het beste antwoord

De grootste en belangrijkste sport in Brazil is voetbal , en
er zijn 200 miljoen inwoners, ik kan het mij voorstellen
dat het gebeurd.
Voor dat land is het een drama, en de trainer (Dunga )
zal ook ontslagen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, en hoe! En jullie kregen nog een goal cadeau.Ik denk niet dat ze hun televisie buiten gaan gooien, sommige heethoofden gaan misschien met wat anders gooien.
In elk geval: afspraak in Kaapstad op 6 juli.
Wat een spel van Oranje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het nieuws van vanavond: er liggen 200 mil. tv's op de grond in brazilie.....hahahahahah
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:D
ja en beter ook
arrogant volk vind ik het
of ze met tv gooien dat weet ik niet
ik denk het braziliaanse volk morgen massaal op de pot zit
hahah en goed ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof niet in Goden en duivels, maar als je praat als Dunga ben je toch wel de goden aan het verzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahah lijkt me sterk. Feit is wel dat het een volk is dat uiteraard altijd over veel talent heeft beschikt, maar het is ook een volk dat zichzelf altijd enorm heeft overschat. Je ziet steeds meer het plezier en vreugde in hun spel plaatsmaken voor misplaatste arrogantie en dat merk je ook aan de prestaties. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor dat gebeurt ook in Nederland. Ik heb als een gek zitten googelen, maar kan hem helaas niet vinden.
Het was een reclame van Amstel Bier tijdens het Europees Voetbalkampioenschap 2000. De reclame werd uitgezonden direct na de uitschakeling van Nederland door Italie.
Het enige dat je ziet is een TV die door het raam uitvliegt.
Even later zie je de "Drie vrienden" samen met Willem van Hanegem het huis verlaten, waarbij Willem een beetje mank loopt wegens de trap tegen de tv.
Heerlijke reclame die ondanks de trieste gebeurtenis destijds nog steeds een glimlach op mijn gezicht weet te toveren.

Ik neem aan dat Brazilianen hun TV ook echt niet en masse uit het raam gaan gooien. Ten eerste hebben veel mensen in Brazilie geen televisie en daarnaast zullen de mensen die het niet al te breed hebben zich toch wel drie keer bedenken voordat ze het apparaat eruit kieperen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brazilië zal de tv niet uit het raam gooien.
Dat was te letterlijk van de commentator.
Maar een feit is wel dat Brazilië als land echt achter hun team staat.
Alle werkzaamheden in Brazilië worden stil gelegd
om de wedstrijden van het Braziliaanse team te volgen.
Ze leven echt met veel liefde met hun team mee.
Veel supporters zullen ook gehuild hebben omdat Brazilië nu uitgeschakeld.