Hoeveel dagen zonder sex gaat je voetbalprestatie beinvloeden? En gaat de voetbalprestatie erop vooruit of op achteruit?

De jongens zitten daar toch maar een hele tijd zonder.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ze zitten echt niet de hele tijd zonder, de spelersvrouwen hebben na de wedstrijd tegen Slowakije een bezoek gebracht aan de heren.
En ik neem aan dat dat bezoekje zich niet beperkt heeft tot de thee-salon.

Maar goed, is geen antwoord op je vraag: Ik kan me herinneren dat dit enkele jaren geleden is onderzocht door Brainiac en dat het eigenlijk geen verschil had op de speelresultaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

heeft er geen invloed op hoor
of ik het nu elke dag doe of een maand niet ik kan niet voetballen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je gevatheid wordt er niet minder van...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 zoiets bedacht ik net ook :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Ha, die Jammerrr;

Dat hangt van het libido van de voetballer af. Een voetballer die het normaal ook al niet zo vaak doet zal weinig verschil merken. Een voetballer die het veel vaker doet krijgt misschien wel een enorme drift om weer eens lekker te scoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het aantal dagen zonder sex beinvloed hun spel denk ik niet, en als dat het wel zou doen hoop ik maar voor ze dat ze in Zuid Afrika de playboy verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De hoeveelheid sex vlak voor een wedstrijd kan het uithoudingsvermogen beinvloeden. Sex de avond voor een grote wedstrijd kan derhalve nadelig werken.