Hij was teleurgesteld,en had verwacht dat hij juist die laatste 10 minuten wat meer vrijheid zou krijgen om naar voren te gaan.
Naar zijn idee ,had beter sneijder gewisseld kunnen worden.
Maar van marwijk bepaald wie speelt en niet speelt.
Van Persie is nou eenmaal iemand die zijn emoties de vrije loop laat.
Herinner de wedstrijd tegen Rusland 2 jaar geleden ,toen hij ruzie kreeg met Sneijder over het nemen van een vrije trap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Och iedereen vindt toch meer redenen om een ander uit het spel/werk te zetten, dan dat hij zelf toegeeft dat hij beter kan gaan
13 jaar geleden
hoe hoger de ego hoe hoger de boosheid ,en dat heeft van persie ,denk maar aan de vrije trap toen bij feyenoord die hij nam terweil van hooydonk hem wou nemen ,niet negatief bedoeld hoor ,had ik zelf maar wat meer ego
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij wilde de wedstrijd afmaken en was teleurgesteld, natuurlijk eigenlijk heel erg logisch.