Waarom duwen en/of slaan team-mates van spelers die gescoord hebben de doelpunter maker?

ik zie heel vaak hoe een speler die net gescoord heeft geduwd of zelfs geslaan wordt door een medespeler. Waarom doen die dat?

een jaar geleden
in: Voetbal
ronron1212
een jaar geleden
Ze slaan echt niet
LeonardN
een jaar geleden
Als je iets heel vaak ziet, kan je vast wel wat beeldmateriaal aanvoeren van Youtube of de NOS. Met tijdstip etc.

Antwoorden (1)

Dat is in elk geval vriendschappelijk bedoeld en als felicitatie. In hun enthousiasme lijkt het soms harder dan bedoeld.
een jaar geleden