Wordt er 1 minuut stilte gehouden voor de wedstrijden van het Nederlands elftal?

ivm met de vele duizenden doden die zijn gevallen bij de bouw van de infrastructuur in Qatar

een jaar geleden
in: Voetbal
1.3K
ronron1212
een jaar geleden
Nee want Qatar wordt dat och ontkent
TurfGraver
een jaar geleden
Hoe lom je daar bij?
Pieterke
een jaar geleden
Dat zou toch wel heel hypocriet zijn?

Antwoorden (1)

Nee, Qatar zal dit niet toelaten. Sterker nog ze ontkennen de vele duizenden doden. Volgens Qatar zijn er maar een paar doden gevallen. Dus ik verwacht geen 1 minuut stilte.
een jaar geleden