Er zijn acht groepen (A tot en met H) met steeds vier teams. Nederland zit in groep A, samen met Ecuador, Qatar en Senegal.

De te spelen wedstrijden zijn:
Qatar-Ecuador, op 20 november 2022
Senegal-Nederland, op 21 november 2022
Qatar-Senegal, op 25 november 2022
Nederland-Ecuador, op 25 november 2022
Ecuador-Senegal, op 29 november 2022
Nederland-Qatar, op 29 november 2022

De winnaar van groep A speelt op 3 december tegen de tweede uit groep B. De winnaar van groep B speelt op 4 december tegen de tweede uit groep A. De winnaars van die wedstrijden gaan naar de kwartfinales.
.
In groep B zitten Engeland, Iran, de Verenigde Staten en Wales. Als Nederland de achtste finales haalt, speelt het dus tegen een van deze vier landen.
Toegevoegd op 16 november 2022 00:05: tekst
een jaar geleden