Wie is de hoofdverantwoordelijke voor de niet toegekende goal van Engeland en wat zijn de gevolgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

waar mensen werken, worden fouten gemaakt, dus de arbiter en de grensrechter kun je het niet eens zo enorm aanrekenen. hoewel de grensrechter natuurlijk ter hoogte van de doellijn had moeten staan.

De persoon die je het het meest kan aanrekenen is Sepp Blatter. Hij heeft altijd uit alle macht de invoer van technische hulpmiddelen tegen gehouden.

Gevolgen zijn niet duidelijk. als engeland 2-2 had gescoord had de wedstrijd er waarschijnlijk heel anders uitgezien. maar dat is nooit te bewijzen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De hoofdverantwoordelijke is de scheidsrechter, en als
2e de grensrechter.
De gevolgen zijn dat England is uitgeschakeld,misschien
was het met de stand 2-2 een volledig andere wedstrijd
geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sepp blatter is de verantwoordelijke, het is een drama om te zien hoe er gefaald wordt door scheids en lijnrechters.
En landen op zo een wijze regelrecht genaaid worden! De oplossing ligt in tal van andere sporten tennis american football atletiek wielrennen foto finnish en dergelijke. Spel ligt tien seconden stil met deze hulpmiddelen. En trouwen in 1969 vlogen we naar de maan en terug we sturen sondes miljoenen kilometers weg! maar een simpel iets als sensoren op doel lijn en palen. Kan niet? Wordt tijd dat Blatter terug gaat naar de plek waar de burgemeester nog op een varken rond rijd! Ik had als coach in zo een geval per direckt heel mijn team van het veld gehaald en geweigerd zo verder te spelen! dan maar uit het tournooi gehaald worden! Dan had Blatter en de FIFA goed voor lul gestaan! Ongeacht welk land je een warm hart toedraagt. Dit verziekt de sport totaal!