Na het leeglopen van mijn voetbal kreeg ik allemaal kreuklijnen in de bal, hoe krijg ik die weg?

Ik heb mijn bal laten leeglopen, hierdoor heb ik nu allemaal van die soort kreuklijnen. Alsof je een papier verkreukelt en weer open doet. Het is een leren voetbal.

een jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Antwoorden (1)

Leer is een stof dat kan worden uitgerekt. Een simpele oplossing voor de kreukels schijnt alcohol te zijn. Test altijd eerst een klein gebied om er zeker van te zijn dat het geen kleur zal afgeven. Alcohol maakt de stijve stof soepel waardoor je met je handen de kreukels kan glad strijken. Let op: wel op eigen risico!
een jaar geleden