waarom is er nog steeds geen electronisch hulpmiddel die registreerd wanneer de bal over de doellijn is gegaan.

je ziet het nu weer bij engeland-duitsland op het wk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja die is er wel een televisie.

Het beste antwoord

Dat electronisch hulpmiddel is er wel, maar dhr. Blatter geeft geen toestemming om het in te zetten.

Tot op heden tenminste. Misschien veranderd hij na dit WK nog van gedachten.

Hij wil dat passie in het spel behouden blijft, maar onrechtvaardigheid valt niet goed te praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

er zijn mensen van mening dat het het voetbal verpest,'een verkeerde beslissing van de scheidsrechter hoort bij voetbal!'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er gaat wel enige miljarden om in het voetbal.een headset hebben wel om met elkaar te communiceren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, maar dat veranderd het spel niet, het versnelt alleen de beslissing van een scheidsrechter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de grensrechters kunnen wel de zijlijn nauwkeurig beoordelen,behalve de achterlijn.logisch bekeken moet daar ook een hulparbiter staan (net als in de uefa cup)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben het helemaal met je eens! alleen de fifa niet!
omdat de voorzitter van de fifa [michel platini] aan het oude vast blijft houden en het verbied om camera's etc.in de doelen te plaatsen .
hij denkt zeker aan die grote knoeperds van camera's uit zijn tijd.
je hoeft de camera's niet eens te zien.
het is niet alleen handig om een doelpunt vast te stellen maar wat dacht je van bepaalde blessures die opgelopen worden en door het terug kijken van de beelden een gepaste behandeling te kunnen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij. ik ben voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Platini is van de UEFA. De voorzitter van de FIFA is Blatter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry ik bedoelde uefa
Omdat Joseph Blatter (het opperhoofd van de Fifa), van mening is dat daarmee de 'passie' uit het spel zal verdwijnen.......