Ze kennen het niet of ze generen zich.Veel mannen vinden het niet stoer om mee te zingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze vals zingen,ze voelen ze er niet te groot voor dat weet ik zeker

Ze kennen alleen het eerste couplet trouwens
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt toch ook maar 1 couplet gezongen?
Het gemiddelde IQ van een voetballer komt niet boven de 80 uit. Op de vraag aan Frank de Boer wat het minimum inkomen in Nederland is dacht hij 5.000 euro per maand. Op de vraag aan Affelay wat hij van Wilders vond wat zijn antwoord:"huh, wie is Wilders?".
Dus een volkslied onthouden....................dat kan je echt niet van ze verwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet het maar eens een verplicht onderdeel van de training worden.
Alles is te leren.+1
wodka
13 jaar geleden
en je kan wilders niet vergelijken met een volkslied zingen. want dat ken je onderhand wel als je wedstrijden moet spelen waar jou volkslied gezongen word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O Wodka? Dus jij vind het onthouden van de naam van een zeer bekende persoonlijkheid in de Nederlandse politiek (ook beroemd in het buitenland) moeilijker dan een heel volkslied onthouden wat zij maar 10 keer per jaar horen? Wow! Dan leven jij en ik toch echt op een andere planeet.
wodka
13 jaar geleden
uhm misschien houd affelay zich wel helemaal niet bezich met politiek. maar meer met voetballen waarom zou jij je met politiek bezich houden als je zelf druk bent met voetballen ik heb wel wat beters te doen.. en voetballers hebben misschien helemaal geen tijd je weet toch niet wat hun dag indeling is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou mij ook niet bezig met politiek maar iemand die in Nederland woont en de naam Wilders niet kent en hem nog nooit heeft gezien die is volgens mij echt van de wereld en ligt waarschijnlijk onder een steen als hij niet voetbalt.
wodka
13 jaar geleden
haha. nouja hoeft toch niet altijd misschien heeft hij op dat moment zijn hersens wel neit bij de vraag http://www.youtube.com/watch?v=9abVQXQl4so en in dat filmpje van te voren zeggen ze de spelers hebben wel wat andere dingen aan hun hoofd! en dat is maar beter ook zeggen ze even later .. die jongens stemmen niet komen net van de tranining af of moeten beginnen worden geintervieuwd en nee politiek is niet mijn ding (wesley) en ibrahim..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook wel eens mijn hoofd bij andere dingen maar wil niet zeggen dat het niet meer werkt. Maar dat bedoel ik nu, het zijn voetballers.
En Horlepiep, zijn Marokaanse afkomst heeft er geen reet mee te maken want hij is hier opgegroeid. En zo dom vond ik de vraag niet, het antwoord vond ik toch een stuk dommer. Maar het maakt mij niet uit hor, iedereen zijn eigen ding, in mijn ogen zijn het gewoon domme mensen die hun geld verdienen met voetballen. En zij verdienen meer dan ik, dus zo dom zijn ze nou ook weer niet :)
wodka
13 jaar geleden
ze verdienen meer met hun grootste hobby VOETBALLEN.. en nog al logisch dat ze meer verdienen dat jou ze zijn prof..
en houden zich met andere dingen bezich.
op je antwoord van net geef je eigenlijk geen antwoord meer op mijn antwoord why ? geen goede argumenten meer?
maar goed de voetballers waar we het over hadden die hebben wel wat beters aan hun hoofd dan zich te bemoeien met politiek daarom gaan ze ook NIET stemmen.. anders hadden ze zich er heus wel in verdiept.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klaarblijkelijk heb je mjn antwoord niet goed gelezen want ik heb wel degelijk gereageerd op je vorige reactie.
Je zei iets over het niet hebben van zijn hersens bj de vraag.......huh? Ik heb daar op gereageerd. En als je net van een training afkomt en meld dat politiek niet je ding is dat kan best. Dat hebben meer mensen. Maar ik vind het vreemd en wel heel dommig overkomen dat er nog mensen zijn die nog nooit van de naam Wilders hebben gehoord. Maar goed ik val in herhaling, en het gaat hier helemaal niet om het geven van argumenten het gaat hier om het weergeven van feiten. Dat is totaal wat anders. En de rest....is gewoon mijn mening gevormd door de wat minder snuggere commentaren van de profvoetballers.
wodka
13 jaar geleden
uhm ja maar je reageerde meer op dat ander antwoord dan niet van mij! ik weet zeker dat de meederheid van de mensen nog niet eens weten welke politiekeparty bij wie hoord! en misschien als je de vraag anders steld.. wie is GEERT wilders dat hij het wel weet ik zou ook 2 keer moeten na denken als ze ineens vragen wilders dit dat.. oke dan zou ik het wel weten..
mensen intreseren zich gewoon niet in politiek ze zijn met andere dingen bezig..
maar jij vind de meeste profvoetballers snugger oke(Y)
houden zo maar niet iedereen hoeft zich met politiek bezig te houden op dat moment zijn ze daar helemaal niet mee bezig en concentreren zich op het voetballen en de training
ze zeiden ook dat er bijna niemand ging stemmen waarom zouden ze zich er dan in verdiepen.. en wilders is nu pas een beetje bekend geworden en die jongens zijn alleenmaar aaan het voorbereiden voor WK
Ik heb ongeveer de helft van de spelers met de wedstrijd tegen Kameroen gewoon mee zien zingen.
Wat me wel opviel tijdens de "langs de spelers gaande close-up" dat er opeens 1 niet meezong, en vervolgens de rest die nog in beeld kwam ook niet. Alsof er iets was van, "hee m'n buurman zingt niet mee, laat ik 't dan ook maar niet doen".
Ik heb juist het idee dat Bert van Marwijk (die zelf ook meezong) het weer een beetje op de rails krijgt.
Wedden dat iedereen uit volle borst meezingt als we in de finale staan?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze het niet al;allemaal kennen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n flauwekul heb ik nog nooit gehoord. Ik woon al 50 jaar in Nederland en heb ontelbare keren het Wilhelmus gehoord, maar kan het nog steeds niet meezingen. Moet je Drumsokken ook een reactie geven.
Het volkslied heeft toch iets van 17 coupletten? Ben al lang blij dat dat niet allemaal word gebruikt. Maar ik denk dat niemand het elftal even het lied gaat leren, daar denken ze niet aan. Het gaat om het voetballen, niet het liedje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen trots en geen ruggegraat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze niet weten wat de volkslied inhoud.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat ze super geconcentreerd zijn op de wedstrijd die ze zo moeten spelen.