Hoe heeft de Noord-Koreaanse TV de afgang van hun WK-team verslagen ?

Zijn daar videobeelden van ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (6)

Als die videobeelden er al zijn zullen wij ze waarschijnlijk niet te zien krijgen. Ze schamen zich te erg en dat willen ze niet toegeven tegenover de kapitalistische wereld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begreep van de commentator v/d NOS (tijdens wedstrijd 1) dat er alleen beelden worden vrijgegeven op de koreaanse TV als Noord Korea een wedstijd zou winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de wedstrijd van vandaag werd er gezegd dat het live uitgezonden werd in Noord-Korea.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat heb ik ook gehoord en daarom ben ik zo nieuwsgierig. En van die 1e wedstrijd heeft de N-Koreaanse TV de dag daarop beelden uitgezonden en die waren op Youtube te zien. In die versie wonnen de koreanen met 1-0 ipv dat ze verloren.
De beelden hebben ze laten zien met een vertraging van enkele seconden of minuten. Ik denk dat je optijd de uitzending gestopt hebben zodat het volk de vernedering niet hoefde mee te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ze er met wat knip- en plakwerk wel een 0-0 van kunnen maken. Ter eer en glorie van het Noord-Koreaanse volk natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nadat ze een prima wedstrijd tegen Brazilie gespeeld hadden met maar een 2-1 verlies, durfden ze het tegen Portugal (dat lager dan Brazilie op de wereldranglijst staat en maar 0-0 gespeeld had tegen Ivoorkust) wel aan om de wedstrijd uit te zenden.
Ik denk echter dat er al vrij snel in de tweede helft is ingegrepen en dat er opeens flink ruis op de lijn zat :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn kennis werd deze wedstrijd als eerste in de geschiedenis daar live uitgezonden, hoe zet dat hebben opgelost met de afgang, ik heb geen idee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij had ik dat ook gehoord van iemand uit de klas. dat het de eerste live wedstrijd was. Maar zullen die mensen daar niet te horen krijgen hoeveel hun team speelt?