Wanneer krijgen wij de beelden van het WK door?

Ja, hoeveel seconden/minuten duurt het voordat wij de wedstrijden binnenkrijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (5)

Dat wij het hier op tv zullen zien bedoel je?

Er zal maximaal enkele seconden tussen zitten
Tussen dat ze voetballen in zuid-Afrika en dat wij hetzelfde zien hier op tv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar een paar seconde, maar als je het via een lifestream op internet kijkt kan het enkele tientallen secondes zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wel eens een life rapportage vanuit het buitenland ziet dan worden er vanuit Nederland vragen gesteld die de reporter dan beantwoord. De tijd die tussen vraag en antwoord zit en dan gedeeld door twee is dezelfde vertraging als bij het zenden van beelden. Eigenlijk te verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via internet ongeveer 30 seconden. Gister hoorde ik eerst de toeter en toen zeiden we tegen elkaar 'zou er gescoord zijn' en ja ≈ 30 sec. later werd er gescoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op internet 30 seconden en op tv 2/3 seconden niet erg veel dus ligt er ook aan hoe laat je op internet bent ingelogd