Waarom speelde Italië met een rouwband om?

Ik zag dat alle Italiaanse spelers een rouwband om hadden, maar waarom eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grinnik: heb je de wedstrijd gezien? Dat alleen zou al een verklaring voor die rouwband kunnen zijn :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ben jij flauw er is een speler overleden dat is iets heel anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oud-speler en hij was 67, oke, niet heel erg oud, maar nu ook weer niet zo jong dat de wereld vergaat.

Antwoorden (3)

omdat er een oud speler is overleden die heeft vroeger bij Milaan gespeeld

Toegevoegd na 3 minuten:
Roberto Rosato om precies te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De overleden speler waarvoor ze met een rouwband om spelen heet Roberto Rosato en won het EK van 1968
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in z'n ééntje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, toen ik op öpslaan"had geklikt dacht ik ook...hmmm...dat klinkt wel erg arrogant :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
X-D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo zie je ze tegenwoordig niet meer!
een Italiaanse speler Roberto Rosato
hij maakte deel uit van het team die in 1968 het ek won
dat is het eigenlijk!
Bronnen: