Hoe wordt bij de WK wedstrijden bepaald welk team de winnaar is van de pool waarin dat team speelt?

Toegevoegd na 10 uur:
Bij het bepalen wie in de 1/8 finale tegen elkaar spelen, bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet dat wordt niet bij wedstrijden.

Het beste antwoord

Uiteraard degene die de meeste punten in die poule haalt. Mochten de eerste teams gelijk eindigen dan gelden de volgende regels:

Doelsaldo
Aantal gescoorde doelpunten
Punten onderlinge ontmoetingen
Doelsaldo onderlinge ontmoetingen
Doelpunten onderlinge ontmoetingen
Loting

Toegevoegd na 11 uur:
@ je toevoeging:

Dat is van tevoren al bepaald door middel van een vast schema. Als je bijvoorbeeld in poule A wordt ingedeeld, dan weet je dat als je eerste wordt, je speelt tegen de nummer 2 van poule B. En als je tweede wordt, speel je tegen de eerste van poule B. Etc., etc., etc..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

dat wordt berekend door het aantal punten dat je per westrijd krijgt, bijvoorbeeld nederland-japan wordt 2-1 dan krijgt nederland 2 punten en japan 1, hoorde ik van een goeie vriend