Waarom komt de opening op ketnet/canvas (België) terwijl België niet meespeelt met het WK!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K

Antwoorden (6)

Eeehhhmmm, omdat het een wereldomvattend evenement is, misschien?
13 jaar geleden
Iedereen die van voetbal houdt wil toch wel de ceremonie zien? Nederland zat ook niet in de finale van het songfestival maar nog werd het uitgezonden op tv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er ook in Belgie fans van voetbal te vinden zijn, en die gaat kijken wat weer reclame inkomsten voor canvas op gata leveren. 'Caching!'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vlamen hebben misschien toch nog iets met nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat sportminnend België volgens jouw onnavolgbare theorie dan alleen nog maar naar vrouwentennis kunnen kijken... En daar nemen ze blijkbaar geen genoegen mee.

Toegevoegd na 19 minuten:
kunnen = kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.Omdat het Internationaal is. Elke land heeft minstens 1 zender waar het op staat. Het is wereld cup. Veel mensen zijn geïnteresseerd.
2.Elke land heeft heel veel internationale organisaties, dus ook mensen uit landen die ook meespelen, een goede voorbeeld: Nederlandse Ambassadeur. Die hebben geen satelliet hoor. Het hoeft niet eens een Europese land te zijn.
Daarnaast de Belgen zelf willen gewoon zomaar voetbal kijken zonder dat ze verplicht zijn om voor hun eigen land te juichen.