Hoe kan je bedrukking van voetbalshirt afhalen?

Hallo,
Ik heb een voetbalshirt gekocht en blijkbaar is de bedrukking nep en Ik wil dat er graag afhalen, maar Ik weet niet hoe Ik dat moet doen. Het is een Nederlands elftal shirt (geen WK). De bedrukking is zwart en je er met je fingers er overheen gaat voelt het wel glad aan. Ik weet zelf niet watvoor stof de bedrukking is, het shirt is van 100% polyester. Kan iemand mij graag helpen?
Vingers * autocorrectie

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Voetbal
8.7K
Amadea
4 jaar geleden
Is de applicatie erop gelijmd? Dan is het een kwestie van die lijm ergens in op te lossen. Bijvoorbeeld met nagellakremover.
Lias
4 jaar geleden
Ga naar een zaak waar ze shirts bedrukken, en vraag of ze dit er ook af kunnen halen.
Daar weten ze vaak wel hoe dat moet. Ik koop wel eens sportshirts/trainingspakken enz.
2e hands, waar vaak de naam van de eigenaar op staat, die letters kunnen er zo af en de nieuwe er weer op.
Soms kan je zien dat er eerst iets anders stond, maar mijn jongens komen met hun eigen spullen thuis.

Antwoorden (1)

Op basis van jou foto zie je echt dat het niet in het shirt zit verwerkt, maar het er gewoon op is geplakt. Nu is het de vraag '"Hoe?'' Is het een stofprintplaatje? Heb je al geprobeerd hem 2 a 3 keer in de wasmachine te stoppen? Omdat je aangeeft dat hij eigenlijk nep is, is de kans groot dat de lijmlaag ook niet van kwaliteit is, en dus snel loslaat. Je kan ook even proberen om de shirt een nachtje te laten weten in een bak met water, en citronella. Mijn moeder had ooit 500 shirt's laten bedrukken, maar de bedrukkingen waren verkeerd. Onze leverancier heeft gratis 500 nieuwe shirts bedrukt en opgestuurd, en de huidige T-shirts mochten wij weggooien (maar weggooien is zonde!) dus heeft mijn moeder de shirts een nacht laten weken. Dit lukte vrijwel altijd ! Succes.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als eerst bedankt voor uw antwoord. Ik weet zelf niet of het een stofprintplaatje is, maar kan ik het ook met een föhn proberen? Ik heb hem nog niet in de wasmachine gehad. Alvast bedankt.