de voetbal regels worden niet veranderd, er zal misschien wat strenger op toegezien worden dat spelers zich aan bepaalde regels moeten houden. en misschien dus eerder een gele of rode kaart kan vallen.

maar de meeste regels die aangepast zullen worden, is in en rondom het stadion, waar de supporters komen.
Dat zij niet het veld op kunnen, en dat er er geen problemen ontstaan buiten het veld. allemaal veiligheidsmaatregelen.

misschien voor ons normaal, maar misschien in afrika wat strenger als anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De enige regel die ze overwegen in te voeren is het verbod op vuvuzela's in het stadion.

http://www.hardcorehooligan.nl/index.php/component/content/article/1-latest-news/1077-fifa-denkt-aan-verbod-vuvuzela
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee er is niks veranderd tov het vorige wk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij penalties mogen de spelers de meest gekke aanlopen maken maar ze mogen geen nep schot doen, als dit wel gebeurt krijgt de penalty nemer direct geel en een vrije trap voor de keeper.