Wie is de coach van het Nederlands elftal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben jij een vragenuurtje aan het houden ofzo? De antwoorden weet je zelf vast ook wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee de antwoorden weet ik zelf niet. Het is veel makkelijker om ze hier te stellen dan alles zelf uit te zoeken. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stel jij die maar Jelle. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder welke steen heb jij gelegen de afgelopen 2 jaar?

Het beste antwoord

De coach van het Nederlands elftal op het wk voetbal is Bert van Marwijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Bert van Marwijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bert van Marwijk deze keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bert van Marwijk is de hoofdcoach en wordt ter zijde gestaan door Philip Cocu en Frank de Boer (de assistent-trainers).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+/- 16 miljoen Nederlanders *_*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vraag over het Nederlands mannenvoetbalelftal gaat is dat Bert van Marwijk. Er zijn nog meer Nederlandse elftallen hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd het nederlands mannenelftal :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je links van de vraag kijkt bij catecorien, dan gaat de
vraag toch duidelijk over voetbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pluseen, er is o.a. ook nog een Nederlands damesvoetbalelftal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is je reactie bij enzoenzo overbodig.
Bert van Marwijk. Van het vrouwenelftal, van het milititaire elftal, van jongoranje, etc. die weet ik niet. Kan je makkelijk vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de vraag word niet specifiek gemeld dat het over voetbal gaat, dus zou het ook nog over Nederlands hockey-elftal (dames of heren) kunnen gaan!
zomaar heb gelijk dat zijn we allemaal bijna 17 miljoen !!!!!!!!!!