Wie is de keeper van het Nederlands elftal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hele goeie vraag! Volgens mij Piet Schrijvers!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee geen Piet Schrijvers, dat is lang geleden. Volgens mij is het Hans van Breukelen.

Het beste antwoord

Het Nederlands Elftal neemt 3 keepers mee naar het WK in Zuid-Afrika.

De eerste keeper is Maarten Stekelenburg (Ajax). Bij een schorsing of blessure van Maarten Stekelenburg zal Michel Vorm (FC Utrecht) zijn plaats onder de lat innemen. Mocht het helemaal fout gaan met beide keepers, is Sander Boschker (FC Twente) de derde doelman van het Nederlands elftal.

Piet Velthuizen (Vitesse) en Sander Boschker moesten onderling uitvechten wie er als derde doelamn mee mocht naar het WK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Maarten Stekelenburg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maarten Stekelenburg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De keeper is Maarten Stekelenburg.
De reserve keepers voor Nederland
op het WK zijn Michiel Vorm en Sander Boschker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorig jaar was de keeper Van de Sar, maar dit jaar is het de keeper van Ajax: Maarten Stekelenburg.