Vanaf welke leeftijd mag je een zaalvoetbalpas?

Ik wil graag op zaalvoetbal en ik zou graag willen weten hoe oud je daarvoor moet zijn

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Voetbal
4.4K
anneliez
6 jaar geleden
neem contact op met de vereniging, veel makkelijker dan hier vragen

Antwoorden (1)

Een geldige digitale spelerspas is verplicht voor ieder lid van de KNVB van 12 jaar en ouder dat wenst deel te nemen aan wedstrijden in het zaalvoetbal. Voor het jeugd G-voetbal en voor JO11- en JO9-pupillen geldt deze verplichting niet.

Aangezien iemand die een vraag stelt op Goeie Vraag tenminste 16 jaar oud is hoef jij je dus geen zorgen te maken.
Amadea