Hoe laat is het in Zuid Afrika als het Nederlands elftal daar voetbalt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Zelfde tijd als hier. Het ligt namelijk in de zelfde tijdzone als Nederland.
http://www.apporte.nl/wereld-tijdzones/tijdzones_wereldtijden.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Trouwens, ze kennen daar geen zomertijd, dus het is er 1 uur vroeger op dit moment.

Toegevoegd na 6 minuten:
Correctie, mijn toevoeging klopt niet. In de zomer is het daar dezelfde tijd als Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vanaf 28 maart 2010 tot 31 oktober 2010 is er geen tijdsverschil tussen Zuid-Afrika en Nederland.

Dus als er savonds om 20.00 uur gevoetbald word dan is het hier ook 20.00 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies even laat als hier.
Lekker he (vooral die middagwedstrijden die ze spelen als half nederland aan het werk is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
overdag slaap ik dat is veel erger nog,sávonds werken dus ik kijk s;nachts wel de samenvattingen op eurosport