Doorselecteren is spelers die niet aan de verwachtingen
van de betreffende club voldoen, te verkopen of verhuren
of als het contract is afgelopen , geen nieuw contract
aan te bieden.
Spelers uit de eigen opleiding een kans geven , en waar
een probleem ontstaat ( b.v een bepaalde positie in
het elftal ) een speler van buitenaf aan te trekken.
Dit alles in overleg met de technische staf de trainer en
natuurlijk de penningmeester.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Blijven zoeken naar nieuwe mensen, die het elftal kunnen versterken. Mogelijkheden zijn meestal afhankelijk van de prestaties in competitie en in het Europese voetbal. Zonder inkomsten kan er niet geinvesteerd worden en moet er vaak zelfs worden verkocht.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het niet vasthouden aan 1 bepaald elftal, maar continu op zoek zijn naar verbetering voor het team. Deze verbetering kan komen van buitenaf (dus er wordt een speler aangekocht, mits transfervrij) of er wordt "doorgeslecteerd" vanuit de eigen jeugdopleiding.