De Feyenoord aanhang krijgt een comliment dat ze zich hebben gedragen, is dit de omgekeerde wereld?

Waarom zou je mensen belonen voor gedrag dat uiterst normaal is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het blijft wel raar, dat die mensen nu nog moeten worden opgevoed, je hebt gewoon gelijk!!

Het beste antwoord

Omdat die mensen kennelijk nog opgevoed moeten worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Opvoeding kan op 2 manieren: straffen als iemand iets verkeerd doet, of belonen als iemand iets goed doet. Het eerste heeft niet gewerkt, dus proberen ze het tweede. Wie weet helpt dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is niets verkeerd aan het geven van een complimentje.
Als jij je werk goed doet, is het ook wel eens bemoedigend als je een schouderklopje krijgt van de baas, terwijl je gewoon doet wat je moet doen en waarvoor je betaald wordt.
Deze aanhang krijgt vaak kritiek, dus als het goed gaat, is een compliment niet misplaatst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom zou je altijd alleen slecht gedrag aanspreken.
het is ook mooi om eens een complimentje te krijgen toch ?
14 jaar geleden
met positieve benadering kom je een heel eind
ik vind ook dat ze dat veel meer moeten benadrukken, niet aldoor dat negatieve, daar wordt het niet beter van
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EEN compliment kan meer doen,dan 2 bestraffingen,roken is ook niet normaal,maar als je man of vrouw een week gestopt is geef je ook complimenten

so is life
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is pedagogisch gezien juist. Als pupillen zich na straf beter gaan gedragen, dan moet je dat belonen. Beloon je dat niet, dan ontmoedig je goed gedrag. Het is dus niet de omgekeerde wereld.