Hoe maak ik een schema waarbij als ik de uitslagen invul ook de stand direct word bijgewerkt?

Je ziet nu nl weer van die Excel-bestanden voor het aankomende WK. Hierop kun je dan digitaal de uitslag invullen en het word ook direct aangepast in de stand. Nu ben ik op zoek naar zoiets maar dan voor een hele competitie bestaande uit 12 teams

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
6.1K

Het beste antwoord

Hier een gratis programma. Je kunt de uitslagen exporteren naar Excel.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien hulp vragen aan iemand die er véél ervaring mee heeft... ;-)
AWM
14 jaar geleden
Ikke?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, de vraagsteller kan hulp vragen aan iemand die véél ervaring heeft met Excel, 'uitslagen bijhouden'....
AWM
14 jaar geleden
Ah, ok. Maar met dit stukje software is het appeltje-eitje.

Andere antwoorden (1)

hiervoor moet je de functie ALS en SOM gebruiken vind t lastig om het nu uit te leggen

misschien kun je de HELP funtie van excel gebruiken