Wat voor straf moet Feyenoord krijgen?

In de spits stond dat 70%van de feyenoord supporters hoopt dat eigen club verliest,om ajax geen kampioen te maken

Als de ploeg weinig gemotiveerd is en minimale inzet toont,kan de knvb hier wat aan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als een tenniser niet maximaal tennist wordt hij ook gestraft, het is je plicht toch,kijk naar excelsior in 2007
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grinnik: Persoonlijk zou ik als ik Feyenoorder was ook eerder de titel gunnen aan Twente dan aan Ajax !
(ook als ik niet Feyenoorder was trouwens)

Het beste antwoord

Nee, de KNVB kan hier niets aan doen.
Het gebeurt wel vaker in het voetbal dat als beide clubs genoeg hebben aan 1 punt, dat de bal dan maar een beetje rondgespeeld wordt. Jaren geleden volgens mij op de laatste competitiedag nog tussen Groningen en PSV. PSV had met 1 punt genoeg voor het kampioenschap en Groningen had met 1 punt genoeg voor iets anders (nacompetitie voorkomen oid).

Het is niet te voorkomen, want het is niet te bewijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Feyenoord moet geen straf krijgen, wat een onzin. En omdat de supporters dat graag zien (wat, gezien de onderlinge rivaliteit begrijpbaar is) hoeft toch helemaal niet te betekenen dat de ploeg bewust gaat verliezen tegen Twente? En het verliezen van een wedstrijd voor het niet kampioen worden is ook nogal een verschil.

Daarbij komt dat de Spits ook geen geweldige bron is, en dit soort uitspraken me erg lastig te onderbouwen lijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb niet veel verstand van voetbal als vrouw zijnde,maar t lijkt me niet dat de KNVB ze daar voor kan straffen. En dan 70% ?? Dat is wel erg veel zeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat komt Dreamqueen feyenoord heeft al zijn doel bereikt de 5e plek de 4eplek levert niks meer op