Zou onderstaande jou weerhouden om naar deze wedstrijd te gaan?

Al Qaida dreigt met aanslag tijdens WK voetbal
Terrreurgroep Al Qaida heeft op internet gedreigd met een aanslag tijdens het wereldkampioenschap voetbal. Dat heeft de Amerikaanse televisiezender CBS gezegd.

Het toernooi wordt aankomende zomer in Zuid-afrika gespeeld.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Ze zijn er mijns inziens voornamelijk op uit om mensen bang te maken. Ik geloof nooit dat ze dit dreigement echt waar gaan maken.
Kortom: Mensen die al geboekt hebben en niet meer durven, je mag je geboekte vliegreis inclusief entree gewoon aan mij geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Bij mij hoeft er geen Al Qaida aan te pas te komen hoor, ik ga toch niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij wel, wetende waartoe die lui in staat zijn heb ik leiver dat een ander laat zien dat het veliig is je moet niet de kat op het spek binden.
Liever een toernooi missen dan je pensioen door een groepje ......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het wel genoeg word beveiligd, dus ik zou wel gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al wordt het nog zo goed beveiligd, mij zul je er niet zien! Ik wil nie dood!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beveiligen helpt niet. Ze kunnen beter het probleem zichzelf laten oplossen: net zo als a.s. zondag in Rotterdam. Laten de Ajaxsupporters toch lekker de Feyenoorders in de pan hakken en omgekeerd. Allemaal tuig, niet aan gemist, maar probleem opgelost. Als ze maar geen eigendommen van anderen beschadigen, dat moet de politie zeker voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet je nooit laten leiden door je angsten. Morgen kan je ook onder een auto terecht komen of in een trein een aanslag meemaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je gelijk in, maar als je een waarschuwing krijgt dat de kans op een ongelijk vandaag een stuk groter is dan normaal, stap je dan nog steeds ontstpannen in je auto? of denk je nog een keertje extra na?
haha, dit word zeer opgefockt door de media
het is dan ook niet voor niks dat je op msn.com niet eens een reactie kan plaatsen bij dit onderwerp omdat het angstzaaien is voor een hogere doel en voor de rest wie zegt dat en wat verder daar hoor je ze niet over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beter bange Piet dan dooie Piet. Ik heb het er niet zo op.
Ik zal dan maar liever naar Curaçao gaan. Zo mooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat zou voor mij wel weerhouden om te gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al Qaida zijn vieze bluffers

gewoon gaan tis de moeite waard

nederland wordt wereldkampioen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is spelen met je leven om daar heen te gaan

geen risicoos nemen in je leven

leef in zekerheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat zo een onzin! We hebben al zo vaak dreigingen gehad, als we daar rekening mee moeten houden dan worden we allemaal thuis gehouden. Daar begin ik echt niet aan. Ik ga sowieso niet heen maar als ik kaartjes had zou ik gewoon gaan. Uiteindelijk is de kans zo vreselijk klein dat er iets gebeurd en ik ook nog eens op die plaats aanwezig zou zijn dat ik dat risico wel durf te nemen.

Een jaar na de aanslagen van 11 september zou ik was ik in Londen. Iedereen raadde mij af om maar vooral niet in de metro te gaan stappen. Ik ben gewoon gegaan en er is niets gebeurd. Ik laat mij niet gek maken. Later is er wel wat gebeurd maar je houdt het toch niet tegen.

Een paar jaar geleden was er Sail in Amsterdam. Was er ook een dreiging. Ben ook gewoon gegaan. Je bent wel voorzichtiger, mensen met een lange baard en een jurk daar kijk je ongemerkt toch anders naar. Hoe discriminerend ook, maar dat gebeurd wel en dus toen geheel onterecht.

Nee hoor, ik hou mij daar niet mee bezig, ik laat mij niet gek maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niet gaan. Ik hou niet van Al Quaida.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bij elke dreiging uit moet kijken dan kun je net zo goed thuis tussen je 4 muren blijven zitten en de deur op slot doen!!

Ik ben wel een voetbalsupporter, maar het Nederlands Elftal boeit mij TOTAAL niet!!
Dus mij zal je daar zeker niet zien, want dat vindt ik zonde van mijn geld!!
Dat geld geef ik liever uit aan zo iets als DE BEKERFINALE, maar die moet nu weer zo nodig over 2 wedstrijden worden beslist!!