kun je geweigerd worden bij een voetbalclub?

nou, ik wil graag op voetbal, maar ik ben nogal slecht, dus ik vroeg me af of je daar geweigerd kunt worden als je heel slecht bent. dus dan is dit mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan geweigerd worden, maar niet om die reden.

Antwoorden (2)

Theoretisch kan dan, omdat het bestuur besluit of je lid mag worden van een vereniging.

Praktisch gesproken, zal het niet gebeuren. Als je slecht bent kom je gewoon in een minder 'goed' elftal, bijv. in de A4 in plaats van de A1.
9 jaar geleden
Over het algemeen zal je niet op je kwaliteit geweigerd worden, een club is immers gebaat bij veel of genoeg leden. Wel heb je kans heeeeel vaak reserve te staan.
Wel kan het zijn dat een club een ledenstop heeft, simpelweg omdat er anders meer leden zouden zijn ....dan dat een club qua velden de competitie kan vullen.