Het gemiddelde salaris van een Jupiler League-voetballer zou rond de € 30.000,- bruto per jaar liggen. .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel verschillend.
Er zijn er die het als bijbaan moeten doen.

Een speler van bijvoorbeeld Telstar (onderaan in de competitie) kan er niet van rondkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat in de sportweek, ook al is het een beetje onduidelijk:
"Sommige spelers verdienen een ton! Maar de helft is al veel in Jupiler League."
Dus waarschijnlijk liggen de salarissen tussen net (niet) rondkomen en behoorlijk riant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de graafschap nog 3000€,de rest allemaal tussen 2000 en 2500

Toegevoegd na 19 seconden:
per maand netto
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen in de jupiler verdinen minder dan bij de eerste divisie want clubs in de jupiler League hebben schuld