Waar in Leiden kun je op zaterdag 5 Juli (Nederland - Costa Rica) op groot scherm voetbal kijken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K

Antwoorden (2)

Ik kom zelf niet uit Leiden, dus kan niet uit eigen ervaring spreken. Wat er vooral uitspringt is de Britse pub: "Bad Habbits".
In de bronnen staat namelijk een nieuwsbericht over een aanvraag van een groot buitenscherm voor het WK.
Verder zijn er vergunningen aangevraagd voor een groot buitenscherm door de volgende café's:

- Café l’Espérance
- De Stadthouder
- The Duke of Oz
- Bad Habits (verplichte 10 euro entree in ruil voor 4 consumptiebonnen)

Dit is natuurlijk voor de wedstrijd van Nederland-Chili maar grote kans dat het voor de andere wedstrijden ook geldt aangezien je een vergunning hebt aangevraagd.

Hoe groot deze schermen zijn en wat er precies waar van is weet ik niet. Op de site's van de verschillende kroegen is weinig informatie hierover te vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De volgende kroegen (dit geldt nog steeds) hebben een vergunning voor het WK aangevraagd om de wedstrijden op groot scherm uit te zenden:

- Café l’Espérance
- De Stadthouder
- The Duke of Oz
- Bad Habits (verplichte 10 euro entree in ruil voor 4 consumptiebonnen)

Echter, 'megaschermen' zijn dit niet. Zou kunnen dat dat nog komt, maar van tevoren was er niet op gerekend en zodoende niet gereserveerd voor een megascherm (zoals bijv. gebruikt werd bij de finale van 2010 bij Molen de Valk). Als extra aanvulling hierop: contact de gemeente, of houdt de komende dagen de berichtgeving in de gaten op www.leiden.nl of via onderstaande websites.